Eef Junior Member
|
Geplaatst: wo jan 21, 2009 12:35 pm Onderwerp: pvps of orchalglia |
|
|
| Ik heb ongeveer 10 jaar geleden een vasectomy gehad en ben daar eigenlijk best tevreden mee. nu heb ik ongeveer 5 jaar geleden een blaasontsteking gehad die later uitmondde in een bijbal ontsteking. sinds die tijd heb in continu pijn in mijn testikels. Ik loop nu bij de uroloog, ben helemaal doorgelicht, en nu stelt men een reversal voor. Eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in want dit bevalt me prima. De reversal is dus om de druk in de bijbal weg te halen zodat er geen pijn meer zou zijn. In mijn ogen zou het ook zo kunnen zijn dat ik teveel antilichamen tegen de spermatozoiden maak en dit pijn geeft. Nu wil ik eigenlijk in plaats van een reversal een epidimectomy of een hormoon therapie. De hormoon therapie om de aanmaak van sperma stil te zetten zodat je erachter komt of het te maken heeft met de aanmaak van antilichamen. En of een Epidimectomy om ervoor te zorgen dat hierin geen druk meer opgebouwd kan worden en er geen onstekingen meer kunnen komen. De kans dat de pijn dan weg is is ongeveer 90%, Bij een reversal ongeveer 64% en bij een orchdectomy 96% Alleen het laatse wil ik dan ook als laatste overwegen. Nu vraag ik me af of dit de juiste weg is die ik bedacht heb, of zijn er nog andere opties. |
|